24.12.2015

Liebster Blog Award - część 2.


Witam w te Wigilijne popołudnie. Śle wam najlepsze życzenia, dobrych dań, fajnych prezentów, ale najważniejsze to miłego spędzania czasu z bliskimi. Na ten dzień i pozostałe dwa święta, należy zapomnieć o wszystkich scysjach i problemach. To czas miłości i troski. Tak, że nie warto ronić łez, tych smutki i tym podobnych. 
Niestety, wasza Hug Monster zachorowała. Dlatego dzisiaj nie ma posta świątecznego. Może pojawi się w drugi dzień świąt. Mam pomysł, ale niestety ledwo udaje mi się siedzieć przy komputerze. 

Dzisiaj odpowiem na pytania Yooony Park. Żeby odpowiedzieć na pytania TaeYeon potrzebuję telefon taty, a da mi jutro. Ponieważ ma lepszy aparat. Także zaczynamy. 


~ Gdzie w przyszłości chciałabyś zamieszkać? Jaki kraj według Ciebie jest dla Ciebie stworzony?

Według mnie Japonia. Bardzo lubię kraj Kwitnącej Wiśni. Kultura i tradycje są podobne z moimi rodzinnymi, aczkolwiek moja rodzina nie przepada za tym krajem. Ludzie tam nie boją sie pokazywać kim są, tak samo jak ja, więc  to byłoby idealne miejsce dla mnie. 
 

~ Kim jest Twój UB? Opisz go w kilku zdaniach!
Moim UB jest Rap Monster oczywiście. Widać to i słychać na każdym kroku. Jest nie tylko członkiem BTS, ale i świetnym solistą. Jego Mixtype jest cudowne i bardzo często słucham. Ogólnie jego głos porusza moje serce. W podanym położeniu jest J-Hope, który był moim UB do czasu, kiedy nie zostałam Hug Monster'em.  Jednak dalej go uwielbiam. Zawsze mówię, że NamJoon stoi na piedestale a Hoseok trzyma się tej krawędzi. 



~ Twoje hobby?
Trochę tego dużo, ale ostatnio dużo czytam. Nie ważne czy to ficzki, czy książki. Kocham obie te galaktyki  W książkach jest cudowny świat przedstawiony, a w ficzkach góruje wyobraźnia i wyobrażenia o ulubionych wokalistach, aktorach itp.


~ Twój ulubiony napój?
Wstyd się przyznać, ale w moim położeniu, czyli moją cukrzycą, często piję CocaCole Zero/Light i Pepsi Max/Light. Niestety. Mam problemy z tym uzależnieniem.


~ Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Mój pierwszy blog powstał, kiedy byłam w gimnazjum. Czyli...  miałam jakieś 13/14 lat. Czyli ponad 5 lat jestem bloggerką. U ładna liczba.


~ Twój ukochany boysband i girlsband?
Mój ulubiony boysband to B.A.P. Chociaż wielu myśli inaczej. Byłam z Nimi od debiutu i kochałam od początku Guczka i dalej tak jest. Natomiast Girlsband to EXID. Uwielbiam je jak nie wiem ♥


~ Masz jakieś zwierzątko domowe? Opowiesz coś o nim?
Mam pięknie upierdliwego psa. Znaczy suczkę, która wprost jest takim samym leniem co ja. Moja Mai jest rasy Shi Tzu, podobnie jak Nappy od Miku z An Cafe.
Moja Mai często śpi ze mną, bawimy siei droczymy mimo, że już ma osiem latek, nie wyobrażam sobie lepszej przyjaciółki.  Kiedy ronię łzy, co zaradza się, jest przy mnie i to znaczy dla mnie najwięcej.



~ Twoja ulubiona piosenka świąteczna?



~ Ulubiony przedmiot szkolny?
Nie chodzę już do szkoły, ale dalej uwielbiam Historię.  Starożytność, średniowiecze i okres II Wojny Światowej.



~ Szczęśliwa liczba?
Siódemka.


~ Co lubisz robić w wolnym czasie?
Najczęściej to spać. Potem pisać. Tylko, że cokolwiek robię słucham muzyki. Nawet kiedy śpię. Do tego jeszcze gram w gry komputerowe, szczególnie survival horror.


Niestety nie nominuję nikogo. Bo robiłam to ostatnio. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o szczerą opinię.
Każdy komentarz bardzo motywuje <3

Theme by Ally