25.09.2015

#1 Informacja

Wiem, macie focha, ponieważ to nie jest ani scenariusz, ani rozdział. Tylko jedna z wielu informacji.

Ogłoszenie parafialne wersja 1. :
Tak więc. Dzisiaj rano zawitałam sobie na bloga (25.09.2015), mam ponad 1000 wyświetleń, a blog nawet miesiąca nie ma! (Data założenia 29.08.2015) Kocham was <3 
Ogłoszenie parafialne wersja 2. :
Bardzo chcę przeprosić Hinai Namide (Namida mi się kojarzy z główną bohaterką Yakuza Bliźniacza Krew, ale kit z tym) moja kocha, pomyliłam cię z jedną osobą, która ma bardzo podobny charakter do ciebie, ale nie znałam jej nicku, dlatego bardzo cię przepraszam. *kłania się nisko*
A ciebie Yu Ha Min zabije. Ale i tak cię kocham.
Ogłoszenie parafialne wersja 3. :
Jutro 26-ego zaczynam szkołę. Tak, muszę coś zacząć. Zajęcia z informatyki od 8-ej rano do 13-stej. Ale niedziela wolna. 
Ogłoszenie parafialne wersja 4. : 
Prawdopodobnie przeniosę tu opowiadanie o J-Hope, które wstrzymałam. Było one na osobnym blogu, ale teraz wole mieć wszystko na jednym. Porządek musi być. Myślę, że i wam się one spodoba. 
Ogłoszenie parafialne wersja 5. :
Hug Monster ma taki problem, że swoje prace są zapisane na komputerze i wszystko inne też, a przez jakiś czas nie ma na nim internetu. Korzystam teraz z laptopa, który naprawiam ( trzeba jakoś zarabiać) i wstawiam tego posta. 
Ogłoszenie parafialne wersja 6. : 
Dzisiejszego dnia, miałam wizytę u lekarza. Lekarz i ja jesteśmy zadowoleni z moich postępów i nie idę do szpitala. Wszyscy happy <3
PODSUMOWANIE:
Liczba wyświetleń: 1008
Liczba komentarzy: 58
Liczba spamu: 0
 Liczba obserwatorów: 4
Następna publikacja: |As you go| - Kim SungGyu. 27.09.2015.

5 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi, na prawdę. No racja, nie spodziewałam się, że mogę zostać z kimś pomylona, ale co tam :P
    I jak widzę że masz zero spamu, to pozwól że zaspamuje ;P Nie obraź się że tutaj ale nie masz zakładki SPAM.
    Bardzo bym chciała zaprosić cie na mojego bloga:
    http://ocirtum.blogspot.com/
    Jest to krwawy horror z domieszką romansu. To w ogóle taka mieszanka trochę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu. Myśle, że to będzie ciekawe bo kocham horrory. Tu też będzie jeden. Może więcej, ale to wszystko zależy od weny.
      Można spamować pod notką, ale mi chodzi o spam, który wykrywa system, znaczy blogger.

      Usuń
    2. A, no ok.
      Już nie mogę się doczekać co sądzisz o tym co pisze :D

      Usuń

Bardzo proszę o szczerą opinię.
Każdy komentarz bardzo motywuje <3

Theme by Ally