26.10.2015

#2 Informacje + Podsumowanie Miesiąca.

26.10.15
Ayo!
Witam was, nieco schorowana, obolała i senna. Dzisiaj nie ma notki ani wczoraj też nie było, ponieważ mam, jakiś zamul, przez zatkany nos. Przepraszam za nieskończony „Tydzień SungGyu”. Ale naprawdę nie daje rady. Myślę, że pod koniec tygodnia będzie w porządku i przyzwyczajenie się do wstawania o godzinie 4.50.
The Next.
Mamy niespełna dwa miesiące blog, aczkolwiek będę robiła 26 każdego miesiąca podsumowanie i dawkę informacji. Co jakiś czas przydaje się takie „cuś” na blogu, ponieważ autorka się przed wami otwiera. Bardzo fajnie nie? XD
Tak więc. Zacznijmy od wyników głosowania na najlepszy rozdziałowiec. Wygrało Little Sister. Tak się spodziewałam, ponieważ jest według mnie zabawne, a FEL? Jest bardziej emocjonalne. Tu też wyjaśnię, dlaczego Zelo jest taki, a nie inny. Zelo jest tak opisany na podstawie czegoś i kogoś. Jest podobny do pierwowzoru z wyglądu. Dlatego.
Mam do was pytanie, które zamieszczę w nowej sondzie. Chciałabym napisać coś z FAIRY TAIL, chcielibyście to tu czytać czy nie? To będzie pytanie.
Jak niektórzy z was wiedzą, założyłam nowego bloga 777Neo, gdzie to jest czyste fantasy mojego autorstwa. Pierwszy raz, od kiedy piszę, natchnęło mnie na tak duży projekt. Rozważam nawet rozbicie na trzy części, które no przynajmniej jedna szczęśliwie nie skończy się dla głównego bohatera.
Jestem bardzo zadowolona waszą aktywnością. Nawet nie wiecie, jaka to dla mnie motywacja. W najbliższy weekend, tak mamy Halloween i Dzień Wszystkich Świętych... Z Holandii przyjeżdża moja (niestety) siostra. Będę miała problem przez tydzień, ale dla bloga. Jak lubię śmiesznie mówić, do mojego „Hugusia” zawsze znajdę czas.
Ilu z waz zna grę „Need for Speed”? Jest też film, ale na moim starym blogu znalazłam opowiadanie lekko na podstawie tego i Block B. Poprawię tylko małe błędy i wstawie w następnym tygodniu. Chociaż, wiele pojawi się postów z napisem „Need for Speed”, ponieważ można całkiem często bazować na tym wątku. Tak samo, jak do RESIDENT EVIL. Tak. Zarzucę wam tu moje uzależnienie. Jakby tak patrzeć, moje uzależnienie do tego oddałam w 777Neo. Jednak, tu też napiszę i zapewne o B.A.P. Spokojnie. Tam będzie romans z Guczkiem ♥
Sumasumarum!
Liczba wyświetleń: 4055
Liczba komentarzy: 175
Liczba spamu: 0
Liczba obserwatorów: 6
Następna publikacja: Guardian #3 Kim SungGyu. For Kookiś/ChinGyu/Żeleczek.

2 komentarze:

  1. Tak... Chciałaś bym przeczytała więc przeczytałam, ale dalej nie wiem co komentować...
    No to może... Gratuluję... em... drugie...go (?) miesiąca bloga.
    Na fairy tail całkowicie się zgadzam :D Jestem happy że chcesz napisać coś o tym temacie i wprost nie mogę się doczekać co jeszcze wymyślisz :D
    No to chyba tyle...
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gif to co? No wiesz. takiego pieknego Natsu ominąć? Ja bym się na jego miejscu obraziła. XD
      Opowiadanie dostaniesz ❤ dziekuje za gratulacje ❤

      Usuń

Bardzo proszę o szczerą opinię.
Każdy komentarz bardzo motywuje <3

Theme by Ally