26.11.2015

#3 Informacje + Podsumowanie Miesiąca.


26.11.15
Witam. Dzisiaj wiadomo. Mamy dwudziesty szósty. Więc trochę smęcenia, ale cóż poradzić. Jeden dzień w miesiącu trzeba posmęcić. Zacznijmy od tego, iż jestem na chorobowym i napisałam tylko fragment "Little Sister#5". Jestem kompletnie niezadowolona z siebie. Ogólnie ten miesiąc wyszedł lichy. W miejscu, gdzie pracuje, a przynajmniej niby pracuje, ponieważ dają mi pracę nieodpowiednie do mojego stanowiska i do tego znęcają się nade mną psychicznie. To trochę przesada. 
Ale nie będę wam o tym mówić, ponieważ to nie post na to. Mam małe problemy z matką, która uważa, że nie powinnam prowadzić tego bloga, że on na mnie źle działa. Jednak tym całkowicie się nie przejmuje. Obraża moich przyjaciół. Przegina. 
Może ja lepiej przejdę do planów, jakie dotyczą bloga. Jakiś czas temu stworzyłam ankietę o opowiadaniu z "Fairy Tail". Zaczęłam czytać mangę i stwierdziłam, że mój pomysł nie pasuje. No cóż. Mam jeszcze kilka innych pomysłów. Pierwszym z nich jest opowiadanie "I'm...", które rozpocznę w grudniu po zakończeniu "Friends? Enemies? Lovers?". Rozdział 5 jest napisany, zostały dwa, w sumie półtora, ponieważ 6 jest zaczęty. Moim kolejnym pomysłem jest. "Let's not fall in love", jedna muszę je jeszcze przesunąć, ponieważ wpadł mi do głowy jeszcze lepszy pomysł. Otóż. Ostatni one-shot, "Wandering Soul", jest doskonałym prequelem do opowiadania. Dlatego też, będę pracować nad tym i nie podam daty, kiedy się pojawi, ponieważ chce to dobrze rozegrać. Jestem tylko pewna, co do tytułu. "Innocence". Następnym pomysłem jest opowiadanie "Fairy Tail", które nie ma żadnego związku z Anime/mangą. Będę to fantasy delikatnie z religijnymi wątkami oraz akcja opowiadania będzie działa się w Japonii/Polsce/USA i Chinach. Będzie to trochę zmieszane "Owari no Seraph", "K:Project" i jeszcze tam jedno, które ostatnio oglądałam. Oczywiście będzie tam Rap Monster i o dziwo Kai z EXO. Ale nie będę spojlerować. 
Nie wiem jak to robicie, ale najlepszym postem od jakiegoś czasu jest "Friends? Enemies? Lovers?#3". Potem Gyu i nowy One-shot.  Wejść na bloga przybywa, również na Fanpage jest ładnie, bo w końcu ogarnęłam go. 
Tu też powiem, że moim Ultime się zmienił, co mnie wbiło w fotel, kiedy nad tym myślałam. Tak, J-Hope spadł z piedestału dla Rap Monstera. Nie wiem, dlaczego tak się stało. Po prostu się stało. 
Jutro pojawi się "Friends? Enemies? Lovers?#5", potem postaram się napisać "Little Sister#5".
Podsumowanie:
Liczba wyświetleń: 5840
Liczba komentarzy: 224
Liczba spamu: 0
Liczba obserwatorów: 8
Happpy Hug Monster ♥ 
(naprawiłam przeglądarkę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o szczerą opinię.
Każdy komentarz bardzo motywuje <3

Theme by Ally