14.11.2015

Zapowiedź. Resident Evil: Ghosts of the past.

Bioterroryzm. rodzaj terroryzmu definiowany, jako bezprawne, nielegalne użycie czynników biologicznych wobec ludzi z zamiarem wymuszenia jakiegoś działania lub zastraszenia rządu, ludności cywilnej, lub jakiejkolwiek jej części, dla osiągnięcia celów osobistych, politycznych, społecznych lub religijnych. Czynnikiem rażenia są mikroorganizmy, bakterie (riketsje), grzyby, toksyny, produkowane przez niektóre mikroorganizmy, a także trucizny roślinne. Często, wyżej wymienione środki, są dodatkowo modyfikowane, aby stanowiły jeszcze większe zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi, zwierząt, a także roślin.... Pieprzyć definicję Wikipedii. Ważna jest prawda.

Coraz częściej grupy terrorystyczne używają broni biologicznej (B.O.W), która niesie ze sobą ogromne zniszczenia, jak 29 Czerwca w Ameryce i dzień później w Chinach. Tutaj mamy do czynienia ze starym produktem korporacji farmaceutycznej Umbrella, która po incydencie w Raccoon City zniknęła. Jednak walka z bioterroryzmem dopiero się rozpoczęła. Przez lata wirus ewoluował, aż stał się tak niebezpieczny, że do walki z J'avo została stworzona specjalna organizacja BSAA (Bio-terrorism Security Assessment Alliance).
Do największego jak dotąd zamachu, przyczyniła się korporacja Neo-Umbrella, która dzięki BSAA upadła, ale nie obyło się bez rannych. W Tall Oaks w USA, zginęli moi rodzice. Dzięki Dyrektorowi BSAA zostałam zwerbowana dzień wcześniej, przez co nie musiałam wyjechać z nimi na rodzinny zlot.
Przez ostanie trzy lata doskonaliłam swoje umiejętności, ale mam zaledwie osiemnaście lat, więc traktowano mnie z dużą ostrożnością. Chociaż nie było takiej potrzeby. Mimo swojego wieku moja zdolności hakerskie były na bardzo wysokim poziomie.
21 Stycznia 2016 roku Oddział Alfa został wysłany do miasta przy granicy Między Koreą Południową a Północną, gdzie doszło do rozprzestrzenienia się wirusa C. Odkryto tam laboratorium korporacji Umbrella, jednak nie mogą się tam dostać. Dlatego też dowództwo wysyła tam mnie. Jednak patrząc na moje nierównoważnie emocjonalne (ciągłe marudzenie), przydzielono mi do ochrony najlepszego rządowego agenta Leon'a S. Kennedy'ego i jego nowego partnera. Dowództwo obawia się też, że w czasie przejścia przez skażone tereny mogę zostać powstrzymana przez wrogie jednostki korporacji Specyfity.
Tak więc. Jutro rozpoczynam swoją misję we Wschodniej Azji.

 Data premiery: 22 Styczeń 2016

14 komentarzy:

  1. O Boziu! O Bożyszcze! Co to jest!? Nie wiem co to ale..! Ja chcę! Ja chcę teraz i to w tym momencie! Ale muszę czekać do stycznie Q-Q Czemu ty mi to robisz?! Ja CHCĘ...
    T^T Ale wytrzymam... Dam radę... Jestem dzielna...
    ...
    ...
    ...
    I tak nie mam wyboru :P
    Kocham cie i twoją twórczość Huguś! Byś pisała do końca życia...
    A jak nie blogi to dla mnie :*

    Pozdrawiam,
    Hinai Namida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam o takiej a nie innej dacie, ponieważ muszę zakończyć opowiadania o Zelo. Pozostało tam tylko trzy rozdziały. Jednak w grudniu ruszą dwa nowe opowiadania już. Chociaż opowiadanie "I'm" będzie krótkie. Zresztą wiesz.
      Nie wiem, jak to będzie z pisaniem, ale piszę póki tego chce. Wszystko zobaczy się z biegiem czasu. Dla ciebie, zawsze ♥

      Usuń
    2. Dziękuję. Aż mi się łezka w oczku zakręciła :')

      Usuń
  2. Zapowiada się naprawdę ciekawie, szkoda tylko że czas oczekiwania długi~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiedziałam Nami, muszre skończyć inne opowiadanie, by rozpocząc te.
      Nowa duszyczka? Czy nie? Bo ja już mało ogarniam xD jeszcze jak sie ma tak rozjebarny humor.

      Usuń
    2. Nie, akurat nie nowa.
      To ja Fisu, tylko pod nowym nickiem~ :3

      Usuń
    3. Myszo ty moja. Udusze, ci bo znowu nie mogre wejsc na twoje blogi.

      Usuń
    4. Na bloga z scenariuszami można, choć racja - był mały problemik.

      Usuń
    5. Robisz sobie gg, albo cie udusze.

      Usuń
    6. Mam, tylko proszę na używać na mnie przemocy - fizycznej i psychicznej - bo mogę strzelić focha i nie wstawiać swoich prac do internetu :/ GG:50806894

      Usuń
  3. Wow... Genialny opis, aż się doczekać nie mogę *-*
    Musze przyznać, nie wiem czy z chęcią czy nie, ale przyznać, że oryginalny pomysł. Jeszcze o czymś takim nie czytałam. Aż serduszko szybciej mi zabiło :)
    A wnioskując po tych łapkach w gifie na końcu, to ty coś kombinujesz... Taaak... Kombinujesz coś z zombie. I choć nie jestem pozytywnie nastawiona do tych potworów, to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej bedzie wojenne, niż zombie, poniewaz te sa z wirusa C. Wiec nie bedzie az tak strasznie ❤

      Usuń
  4. Wow! Ja chcę już wiedzieć o co tu chodzi! Ten prolog jest genialny, a z tego gifa wnioskuję, że to będzie coś w stylu zaraźliwego wirusa w wyniku, którego ludzie będą zamieniać się w zombie? A może to będzie bardziej coś w stylu eksperymentu naukowców na ludziach? No rany, czemu nie możesz na raz pisać "Little sister", "Friends? Enemies? Lovers?", tego, "Tainted" i one shotów. Sklonuj się i pisz wszystko jednocześnie xD Bo ja się zachowam jak przedszkolak, stwierdzając, że chcę wiedzieć co będzie dalej, a więc:
    Chcę wiedzieć co będzie dalej xD!
    Nie bierz sobie do serca moich pospieszeń i nie przemęczaj się zbytnio, bo jeszcze zaczniesz pisać na przymus, a nie z przyjemności :)
    Życzę dobrych pomysłów na pjerwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tu nie ogarnia serii Resident Evil.... Nie mozliwe. Przeczytaj sobie o serii i bedziesz wiedziala wszystko. Nie mam sily tlumaczyc poraz setny.
      Nie bede przyspiesza . Bo bede tracila szybko przytomnosc, a to w pracy nie realne. Jak napisalam juz raz niedlugo koniec FEL?. Co do LS, tam jest planowane 50 rozdzialow, poniewaz tam wchodzi bardzo duzo watkow.
      Pierwszy rozdzial za dwa miesiace.

      Usuń

Bardzo proszę o szczerą opinię.
Każdy komentarz bardzo motywuje <3

Theme by Ally